Pelawat

free counters

Pengujung Istimewa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Join us here

Jumaat, Julai 20, 2012

Charlotte Henriette de Rothschild


Charlotte Henriette de Rothschild (dilahirkan pada 28 November 1955) adalah British soprano yang khusus dalam bacaan dan repertoir oratorio yang merupakan seorang ahlikeluarga perbankan Rothschild England . Anak perempuan kedua daripada empat kanak-kanak Edmund Leopold de Rothschild (1916-2009) dan Elizabeth Edith Rothschild néeLentner (1923-1980), beliau adalah berkembar Daud Lionel de Rothschild . Pada tahun 1990 dia berkahwin dengan Nigel S. Brown. [1]
Datuknya membina yang terkenal di dunia Exbury Taman di Hampshire di mana dia dibesarkan. Yang terkenal dengan penanaman rhododendron , merah jambu "Charlotte de Rothschild" telah dinamakan untuknya.
Charlotte Rothschild belajar di Austria di Universität Mozarteum Salzburg , dan di Kolej Diraja Muzik di London di mana bapa saudaranya Leopold David de Rothschild telah berkhidmat sebagai Pengerusi Majlis.
Pelaku global yang sangat popular di Jepun , dia mencipta sebuah bacaan yang dipanggil "Sambungan Keluarga" di mana semua lagu-lagu yang telah digubah oleh rakan-rakan atau guru-guru keluarganya sepanjang dua abad yang lalu. Program ini juga merangkumi komposisi oleh nenek moyang sendiri, Mathilde Hannah von Rothschild (1832-1924).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan