Pelawat

free counters

Pengujung Istimewa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Join us here

Sabtu, Ogos 06, 2011

ANJUNG VISTA: Mercu tanda Kubang Kerian.


Gambaran artistic Anjung Vista
Lokasi Anjung Vista di Kubang Kerian
Pembinaan Anjung Vista Service Apartment dijangka bakal menjadi mercu tanda kepada bandar satelit Kubang Kerian dengan ketinggian pengsapurinya 21 tingkat. Setakat ini pemaju tersebut telah menerima tempahan sebanyak 85 peratus bagi kesemua jenis-jenis apartmen yang disediakan. Itulah antara informasi terbaru tentang mercu tanda Kubang Kerian yang kami dapat melalui sebuah laman yang akan menyaksikan satu pembangunan menyeluruh di sekitar Bandar Baru Kubang Kerian.
Anjung Vista Service Apartment mempunyai 251 unit pangsapuri dan satu unit lot komersial dua tingkat. Keluasan lot komersial sebanyak 5,100 kaki persegi dengan kos pembangunan dianggarkan RM39.9 juta. Pangsapuri itu menyediakan pelbagai kemudahan antaranya kolam renang, gimnasium, surau, dewan, kopitiam, kedai serbaneka, taman permainan kanak-kanak dan 24 jam kawalan keselamatan. Setakat ini, kami sedang mengenalpasti pemaju yang diberi hak untuk memajukan apartmen tersebut.
Selain itu, reka bentuk Anjung Vista Service Apartment yang menarik dan digabungkan dengan ciri elemen seni bina Islam ini di ilhamkan oleh arkitek tempatan yang mempunyai pengalaman dari luar negara. Perbezaan di antara Anjung Vista Service Apartment ini dengan pangsapuri lain di Kota Bharu ini ialah bangunan ini menyediakan kemasan dalaman yang tampak eksklusif dan bergaya. Ia sesuai dengan gaya hidup moden kini sebagai contoh keseluruhan ruang kecuali dapur, tandas dan balkoni menggunakan keemasan jenis kayu dan sebagainya. Projek pembinaan apartmen ini telah pun dimulakan dan dijangka siap pada pertengahan 2012.
Selain itu, untuk makluman, pemaju apartmen ini juga sedang dalam perancangan untuk memajukan projek lain di pinggir Kota Bharu seperti 224 unit perumahan teres di Jeli, 12 tingkat SOHO di Taman Sri Cemerlang, 60 unit perumahan mewah di Pantai Cahaya Bulan (PCB) dan 120 unit perumahan berpagar mewah Super-link house di Lundang. Kami sedang berusaha untuk mendapatkan informasi terbaru tentang pembinaan tersebut dan jika diizinkan Allah, kami akan siarkan di blog ini setelah informasi lengkap dikumpul sedikit masa lagi.
Kriteria Anjung Vista:
Location : Kubang Kerian (Main Front Road) Next to Muda Osman Book Store and 5 minutes walking distance from Mydin Hypermarket and HUSM.
Unit Types : Studio, 1 Bedroom, 2 Bedrooms, 3 Bedrooms, Duplex (4 Bedrooms). Fully furnished including Linen and soft furnishing, electrical appliances e.i LCD TV, Air-Cond etc.
Facilities : 24hours security, Swimming Pool, Mini Gymnaseum, Sundries Shop, Hall, Bistro, Playground, Balcony,Free Broadband, Covered Car Parking.
Construction Start : 9-Sep-2010
Construction Finish : 8-Sep-2012
Price From : RM 136,000.00
Interested Buyer: 09-741 9999 at office hour.
- Other Contact No. : 019-940 1100 (Razlan)
013-9213777 (Hj. Effendi)
*Updated: Developer:  GAZZRIZ Sdn Bhd.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan