Pelawat

free counters

Pengujung Istimewa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Join us here

Jumaat, Jun 10, 2011

Logo Maharaja Lawak Ada Unsur Freemason

Kalau diikutkan saya memang peminat maharaja lawak. tapi saya merasakan ada yang tidak kena dengan logo Maharaja Lawak kali ini. Mungkin di taja oleh pengeluar kereta terkemuka PEUGEOT seperti kereta lalu atas trek tu. tapi yang pelik kenapa 2 ekor singa?.. seperti mana yang kita ketahui LIONS dalam perihal Masonic bermakna penjaga Haikal Sulaiman atau Kuil Solomon. Seperti kelab LIONS INTERNATIONAL yang terang-terangan jentera YAHUDI.

Jadi apakah kaitannya? Mahkota itu mungkin bermakna MAHARAJA dalam edisi kali ini. saya akan ungkaikan perkaitan atau kebetulan dengan simbol-simbol masonic yang lain atau sealiran dengannya..

 KITA LIHAT SAMA-SAMA LOGO DI ATAS. LIHAT LAMBANG MASONIC YANG DUA EKOR SINGA ITU.. PERGERAKAN TANGAN & KAKI SINGA ITU SERUPA SEPERTI LOGO PEUGEOT.. JADI LOGO PEUGEOT TELAH MENGAMBIL LAMBANG FREEMASON UNTUK LOGONYA. TENGOK LA LIDAH SINGA TU TERJELIR, PUN SAMA KAN SINGA FREEMASON & PEUGEOT. SEPERTI RANTAI MAKANAN DALAM SUBJEK SAINS, IANYA MEREBAK KEPADA LOGO MAHARAJA LAWAK INI.. ala.. x leh ke wat singa kiut-kiut ke kan. haiya... mende la..
MAHKOTA INI PULA SEBIJIK MACAM AWEK STARBUCKS NI PAKAI. ADE 4 CABANG DAN DI TENGAHNYA ADA BINTANG LIMA. KEBETULAN KAH? NTAH LA LABU.. BAK KATA NABIL LU PIKIR LA SENDIRI..

KEBETULAN CAKAP PASAL STAR BUCKS.. DI BAWAH LOGO STARBUCKS LAMA TAHUN 1971

TAKUKAH ANDA.. LOGO STARBUCKS TERBARU ITU ADA UNSUR LUCAH.. SEPERTI SEORANG PEREMPUAN (duyung) SEDANG MENG"KANGKANG"KAN KAKINYA.. dasyat kan? STARTBUCKS ni sape punye? YAHUDI YANG PUNYE. 
SEMUANYA TERPULANG KEPADA PARA PEMBACA UNTUK MENILAI.. INI BUKAN SATU TUDUHAN ATAU FITNAH TERHADAP PIHAK ASTRO, MUNGKIN ITU SATU "KEMUNGKINAN" TETAPI JIKA KEMUNGKINAN ITU MEMBAWA FITNAH, BAIK DIHINDARI.. Wallahualam.. 

2 ulasan:

  1. Kami menggembirakan 👁 dalam keindahan Butterfly, tetapi jarang mengakui perubahan yang telah melalui untuk mencapai keindahan itu. Anda hanya melalui kehidupan ini sekali 🔂 anda tidak datang kembali 🔙 untuk Encore. Anda tidak akan pernah membuatnya dengan duduk di atas duff anda 🧘 ♂ dan memberitahu dunia 🌍 betapa besar 💪🏻 anda akan menjadi, Adakah anda inginkan kekayaan 💰 kemasyhuran 📡 cahaya sukan, untuk melakukan tanda dan keajaiban, pengembalian pasangan anda 👫 anda adalah seorang peguam, guru , politik 👮🏼 urus Bank, pemain bola sepak ⚽ atau anda mempunyai idea perniagaan tetapi tiada kewangan, membuka kunci nasib anda sekarang dengan menyertai 🤝🏻 Freemasonry Grand Lodge hari ini, dan menerima jumlah €50,000,000 💶 Manfaat, selepas pendaftaran kehormatan anda telah diluluskan, sebagai Wang keahlian alu-aluan pertama 💶 dan gaji bulanan €800,000 💶 anda mempunyai akses penuh untuk membasmi kemiskinan dan lain-lain keadaan dari kehidupan anda, hubungi ibu pejabat 📞, melalui e-mel 📥 alamat, unitednationalmasons@protonmail.ch atau 📲 WhatsApp European Union, +31687718900 takdir anda berada di tangan anda 🤲

    BalasPadam
  2. THIS IS AN OFFICIAL ILLUMINATI MESSAGE TO THE WORLD
    NOTE: NO HUMAN SACRIFICE IS INVOLVED
    You can contact the temple agent through WhatsApp: +2348147226753

    Are you a business man, woman, Footballer, politician, musician, student? Want to be rich, famous, powerful in life, join the Illuminati brotherhood cult today and get a rich instant sum of. $ 20 million in a month, and a free home. anywhere you choose to live in this world and also get $ 50,000,000 a week as wages ...

    Benefits for new members who become members of the Illuminati.
    1. A house in any country of your choice.
    2. A new dream car valued at USD $ 60,000,000.
    3. An opportunity to meet the richest men in the world.

    You must be 18 years or older before you can contact our partners
    Email: illuminatiword0666@gmail.com
    Whatsapp: (+2348147226753)

    BalasPadam