Pelawat

free counters

Pengujung Istimewa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Join us here

Khamis, Jun 09, 2011

Cakap banyak tak guna, Tengok berapa PAS dapat Kerusi Parlimen


Salam, Di samping slogan PAS GANTI UMNO, kita kena pastikan PAS BETUL2 MENDAPAT MAJORITI PENCALONAN KERUSI PARLIMEN sebagaimana UMNO mendapat jumlah majoriti pencalonan dalam BN atau setidak-tidaknya di katakan sebagai KEPALA PAKATAN.
Kalau tidak akhirnya kita akan lebih banyak MEMBERI kepada yang lain.


Bukan mudah nak mendapat perbincangan win-win dengan DAP!
Pe'el Umpama Kedai Tayar Cina yang dah sewa Tanah Melayu susah nak berganjak bila di suruh keluar adalah analogi yang sama bila deal dengan DAP.
DAP jugak nak mula letak calon melayu. Mereka juga dah mula nak mintak kerusi Parlimen di Kota Bharu.
Oleh itu strategi dan kebijasanaan GOLONGAN PROFESSIONAL YANG DAH MENANG ni sangat di perlukan untuk menentukan nasib umat Islam.
PKR pula kita tak pasti di mana halatuju mereka sekarang ini selain nak membela Anwar dan Menjatuhkan BN. Ex UMNO ni masih berwatak UMNO hanya baju mereka sahaja berbiru cair. Tidak banyak di harapkan.
Jangan akhirnya kita di sana pun tidak di sini pun tidak. Last2 Pi Mai Pi Mai Tang Tu. Untuk Rekod Perkembangan Rumah Urut di Selangor Sangat Mendapat Sambutan. SpeedMart Juga Jual Arak di Selangor dengan Ber Cashier kan Gadis Muslim Bertudung.
Tolonglah SERIUS and BIJAK LAGI BERTINDAK! Toleransi dan Let Go Benda Yang Mudharat Kecik2 bolehlah di jadikan alasan.....tapi sampai bila kita akan main LAGU KLASIK ini.
Salam Kenyataan!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan